Pályázat pénzügyes munkakör betöltésére

Az Ökopolisz Alapítvány célja az állampolgári tájékoztatás és tájékozódás javítása, a politikai kultúra fejlesztése, a közjó szolgálata, a közügyekben való állampolgári részvétel és az igazságosság széleskörű népszerűsítése révén.

Az Alapítvány a rendelkezésére álló forrásokkal felelősen gazdálkodik! Ha már van tapasztalata civil szervezet pénzügyeivel, vagy erőt érez magában annak szakszerű lebonyolításában, köztünk a helye!

A pénzügyi munkatárs feladata a számlák teljes körű ügyintézése, nyilvántartása, formai ellenőrzése, banki átutalások, és a házi pénztár kezelése. A pénzügyi munkatárs végzi a havi bérszámfejtéshez szükséges anyagok, valamint a könyvelési anyag előkészítése a könyvelést – bérszámfejtét végző cég felé, tartja kapcsolatot a könyvelő céggel és a könyvvizsgálóval. A feladatai közé tartozik továbbá az alapítvány által nyújtott pályázati támogatások pénzügyi elszámolásának szakmai ellenőrzése is.

Elvárásunk leendő munkatársunk irányában legalább középfokú szakirányú végzettség, öt éves pénzügyes területen szerzett tapasztalat, önálló és precíz munkavégzés, büntetlen előélet. A pályázatnál előnyt jelent állami számvevőszéki vizsgálatban szerzett tapasztalat, felsőfokú szakirányú végzettség.

Bérezés és juttatások: megegyezés szerint

A munkavégzés helye: Ökopolisz Alapítvány, 1068 Budapest, Felsőerdősor utca 12-14.

Az azonnal betölthető, teljes munkaidős, határozatlan idejű, 3 hónapos próbaidővel induló pozícióra jelentkezni lehet 2020. szeptember 30. 24.00 óráig, az info@okopoliszalapitvany.hu e-mailcímre küldött fényképes szakmai önéletrajzzal, a végzettséget igazoló dokumentumok másolatával, és motivációs levéllel, megjelölve a fizetési igényt és a munkába állás lehetséges időpontját. Az email tárgymezőben kérjük tüntessék fel, hogy „pénzügyes munkatárs”, valamint levelükhöz mellékeljék hozzájáruló nyilatkozatukat személyes adataik pályázati eljárással kapcsolatos kezeléséhez.