Pályázatok

Pályázati felhívás pénzügyes munkakör betöltésére

Ha már van tapasztalata civil szervezet pénzügyeivel, vagy erőt érez magában annak szakszerű lebonyolítására, köztünk a helye!

Az Ökopolisz Alapítvány célja az állampolgári tájékoztatás és tájékozódás javítása, a politikai kultúra fejlesztése, a közjó szolgálata, a közügyekben való állampolgári részvétel és az igazságosság széleskörű népszerűsítése révén. Az Alapítvány a rendelkezésére álló forrásokkal felelősen gazdálkodik! Ha már van tapasztalata civil szervezet pénzügyeivel, vagy erőt érez magában annak szakszerű lebonyolítására, köztünk a helye!

 

Pénzügyes munkatárs

 

FELADATOK:

    • Teljes körű pénzügyi adminisztráció, ügyintézés, a kuratórium és az irodavezető munkájának napi szintű támogatása
    • Számlázás, és ahhoz tartozó feladatok, a számlák ügyviteli rendszerben történő rögzítése, kezelése, ellenőrzése, könyvelésre történő előkészítése
    • Bizonylatok, szerződések kezelése
    • Átutalások előkészítése, banki ügyintézés
    • Időszaki elszámolások, statisztikák, elemzések készítése
    • Házipénztáros feladatok ellátása
    • Év végi leltárak előkészítése, dokumentálása
    • Munkáltatással kapcsolatos adminisztráció
    • Könyvelővel és könyvvizsgálóval való szoros együttműködés, közreműködés a számvevőszéki ellenőrzésben, egyéb hatósági ellenőrzésekben.
    • Hatósági adatszolgáltatás, KSH jelentések elkészítése és beküldése elektronikusan
    • Az alapítvány éves költségvetésének elkészítése, a teljesítés monitorozása
    • Az alapítvány által nyújtott támogatások pénzügyi elszámolásának ellenőrzése, dokumentálása
    • GDPR feladatok ellátása
    • Számlák szkennelése és elektronikus archiválása

 

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

    • Szakirányú középfokú, vagy felsőfokú végzettség (pénzügyi, számviteli)
    • Legalább 5 éves, pénzügyes területen szerzett tapasztalat
    • Számviteli, adó és pénzügyi szabályok naprakész ismerete
    • Magas szintű Excel ismeretek
    • Önálló, tervszerű és pontos munkavégzés, jó problémamegoldó készség, logikus gondolkodás

 

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

    • Felsőfokú szakirányú végzettség,
    • Állami Számvevőszéki vizsgálatban szerzett tapasztalat,
    • Kulcs-Soft ügyviteli szoftver ismerete,
    • Cégkapu használatának ismerete
    • Angol nyelv ismerete
    • Hasonló munkakörben, elsősorban nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat
    • Azonnali munkába állás

 

AMIT KÍNÁLUNK:

    • Családias, támogató munkakörnyezet
    • Alkalmazotti munkakör
    • Céges telefon, laptop
    • Változatos munka és folyamatos fejlődési lehetőség

 

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Az Ökopolisz Alapítvány székhelye: 1068 Budapest, Felsőerdősor utca 12-14.

 

AZ ÁLLÁSPÁLYÁZATHOZ BENYÚJTANDÓ DOKUMENTUMOK:

  • Fényképes szakmai önéletrajz
  • Végzettséget igazoló dokumentumok
  • A fizetési igény és a lehetséges munkába állás időpontjának megjelölése
  • Hozzájáruló nyilatkozat személyes adatainak a pályázati eljárással kapcsolatos kezeléséhez

 

AZ ÁLLÁSPÁLYÁZAT BENYÚJTÁSÁNAK RÉSZLETEI:

  • Jelentkezési határidő: 2019. február 28. 24:00 óra
  • Jelentkezésekez az alábbi email címre várjuk: info@okopoliszalapitvany.hu
  • Az email tárgyába írja bele: pénzügyes munkatárs

 

A pozíció betöltésének feltétele 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.